פרסום בגוגל לעסקים

קמפיינים ממומנים בגוגל להגדלת לידים ומכירות

פרסום בגוגל לעסקים וקידום ממומן בגוגל שמייצרים לידים איכותיים ומגדילים מכירות מההתחלה. אנחנו רוצים שכל קמפיין ינוהל מתוך התאמה מלאה למטרות הלקוח, כך שהתוכן של המודעות יענה בדיוק על הצרכים והיעדים של העסק. כשותף גוגל (Google Partner) עם מעל 10 שנות ניסיון בפרסום ממומן בגוגל, אנחנו מתמחים בניהול קמפיינים מבוססי נתונים, הורדת עלויות לליד, הגדלת מכירות ומיקסום החזרי השקעה בפרסום.

רוצים יותר תוצאות ופחות דיבורים? השאירו פרטים ואנחנו ניקח את זה משם:

דירוג מושלם בגוגל

תקראו מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו:

5 / 5.0 (31 ביקורות) לכל הביקורות
Asaf Edri
Asaf Edri
11/05/2025

חברת שיווק פשוט מעולה! מהרגע הראשון קיבלנו שירות אישי, מקצועי וזמין…

haim b.h
haim b.h
11/05/2025

אמינות ומקצועיות! ליווי צמוד והכל בשקיפות והסברה , תודה רבה יקירי.

Gal Sosin
Gal Sosin
11/05/2025

חברת שיווק מקצועית, אמינה ויצירתית ברמה הגבוהה ביותר. ליוו אותנו לאורך…

Ohad Samet
Ohad Samet
21/02/2025

ממש מקצוענים. עבדנו עם מספר סוכנויות שיווק מתמקצעות בפרסום ממומן בגוגל…

Ninety Nine
Ninety Nine
14/01/2025

להשיק את הסטארט-אפ שלנו היה מסע מרגש אך גם מאתגר, ושיתוף…

מה זה פרסום בגוגל לעסקים?

פרסום בגוגל לעסקים מתבצע דרך גוגל אדס (Google Ads), מערכת הפרסום הממומן של גוגל, המאפשרת להציג את העסק שלכם בפני גולשים בדיוק כשהם מחפשים אונליין את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. גוגל אדס מציעה כלים מתקדמים למיקוד קהלים, תמיכה בשפות רבות, ומאפשרת לנהל קמפיינים מדויקים עם תוצאות מדידות ואופטימיזציה מתקדמת. במקום להמתין חודשים לקידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל שם אתכם מיד בראש תוצאות החיפוש ברגע שהלקוחות הפוטנציאליים מחפשים את מה שאתם מציעים. מודעות ממומנות יכולות להופיע בראש דף התוצאות במנוע החיפוש, כאשר הן מוצגות על בסיס החיפוש של גוגל והמילים שהמשתמשים מקלידים, וגם ברחבי רשת המדיה הענפה של גוגל (אתרי חדשות, YouTube, אפליקציות ועוד), וכך לספק לכם חשיפה רחבה אך ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי. עסקים מקומיים אף נהנים מהבלטה ב-Google Maps באמצעות פרופיל Google לעסקים, כך שגם לקוחות באזור שלכם ימצאו אתכם בקלות בחיפושים מקומיים. לעומת קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל דורש הגדרות ברורות של התקציב, היעדים העסקיים שלכם וקבלת החלטות משכילות.

היכן המודעות מופיעות?

מודעות הפרסום בגוגל יכולות להופיע במיקומים בולטים ומגוונים:

  • תוצאות החיפוש של Google: מודעות טקסטואליות שמופיעות בראש (ולעיתים גם בתחתית) דפי תוצאות החיפוש, מעל התוצאות האורגניות. בכך הן נותנות לעסק שלכם חשיפה מקסימלית בשאילתות רלוונטיות.
  • רשת המדיה (GDN): מודעות תמונה, וידאו וטקסט שמוצגות באלפי אתרים, פורטלים ואפליקציות ששייכים לרשת המדיה של גוגל – כולל אתרי חדשות מובילים, YouTube, Gmail ואפליקציות מובייל. זה מאפשר להגיע לקהלים חדשים במקומות בהם הם גולשים מדי יום.
  • Google Maps ו-Google לעסקים: עבור חיפושים מקומיים, ניתן להציג מודעות בולטות במפות ובפרופילי Google Business Profile. כך, לקוחות באזור שלכם יראו את העסק בולט בחבילות המפות כאשר הם מחפשים ספק מקומי.
  • פלטפורמות נוספות של גוגל: תלוי בסוג הקמפיין, מודעות יכולות להופיע גם ב-Google Play, בחנות Google Shopping, ב-YouTube (מודעות וידאו) ועוד. למעשה, Google Ads מגיעה לכ-90% ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם – קהל עצום שגוגל מעניקה לכם גישה ישירה אליו.

איך זה עובד בפועל?

אתם בוחרים ביטויי חיפוש (מילות מפתח) רלוונטיים לעסק, מגדירים תקציב יומי או חודשי שנוח לכם, ובונים מודעות טקסטואליות וויזואליות מושכות במערכת Google Ads. כאשר משתמש מחפש בגוגל את אחד מהביטויים שבחרתם, המודעה שלכם יכולה להופיע בראש התוצאות. בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון. המערכת פועלת במתכונת Pay-Per-Click (תשלום פר קליק), כלומר אתם משלמים רק כאשר גולש מקליק בפועל על המודעה (נדבר בהרחבה על עלויות בהמשך).

סוגי הקמפיינים העיקריים ב-Google Ads

גוגל מציעה מגוון סוגי קמפיינים המתאימים למטרות שונות. הנה הסוגים המרכזיים:

קמפיין ברשת החיפוש

מודעות טקסט המופיעות בראש דפי תוצאות החיפוש, כאשר מחפשים מילות מפתח רלוונטיות. זהו סוג הקמפיין הנפוץ ביותר, שמאפשר ללכוד לקוחות ברגע שהם מחפשים באופן פעיל מוצר או שירות כמו שלכם.

קמפיין ברשת המדיה

מודעות תמונה (באנרים) המוצגות באלפי אתרים ואפליקציות השותפים לרשת המדיה של גוגל (GDN), כולל אתרי חדשות, פורטלים, YouTube ועוד. מצוין להעלאת מודעות למותג ולהגעה לקהלים חדשים באמצעות תוכן ויזואלי מושך.

קמפיין וידאו (YouTube)

מודעות וידאו המופיעות לפני או במהלך סרטונים ב-YouTube, או בפיד של יוטיוב. פורמט זה יעיל להעברת מסר עשיר וסיפור באמצעות וידאו, ולהגברת המעורבות והזכירות אצל הצופים.

קמפיין Shopping

מיועד במיוחד לאתרי איקומרס. מודעות Shopping מציגות תמונת מוצר, מחיר ופרטים ישירות בדפי החיפוש ובכרטיסיית הקניות בגוגל, ובכך מושכות לקוחות עם כוונת רכישה גבוהה לאתר שלכם.

קמפיין אפליקציה

מטרתו לעודד התקנות ושימוש באפליקציה שלכם. המודעות מתפרסמות במגוון מקומות (חנות Google Play, חיפוש, YouTube ועוד) באופן אוטומטי, כדי להגיע לקהל הרלוונטי ביותר ולהגדיל את מספר ההורדות.

Performance Max

קמפיין מתקדם המבוסס על בינה מלאכותית, המציג את המודעות שלכם באופן אוטומטי בכל ערוצי הפרסום של גוגל (חיפוש, יוטיוב, Gmail, מפות ועוד). מטרתו למקסם המרות בהתאם ליעד שהגדרתם (לידים, מכירות וכד'), באמצעות אופטימיזציה חכמה בזמן אמת. קמפיין Performance Max מאפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה מיטבית בעזרת האלגוריתם של גוגל, ולהגיע לקהלים חדשים בצורה אפקטיבית.

מודעות מקומיות ומיקוד גיאוגרפי (Google לעסקים, Google Maps)

קמפיין מתקדם המבוסס על בינה מלאכותית, המציג את המודעות שלכם באופן אוטומטי בכל ערוצי הפרסום של גוגל (חיפוש, יוטיוב, Gmail, מפות ועוד). מטרתו למקסם המרות בהתאם ליעד שהגדרתם (לידים, מכירות וכד'), באמצעות אופטימיזציה חכמה בזמן אמת. קמפיין Performance Max מאפשר לנצל את תקציב הפרסום בצורה מיטבית בעזרת האלגוריתם של גוגל, ולהגיע לקהלים חדשים בצורה אפקטיבית.

כמה עולה פרסום בגוגל?

עלות הפרסום בגוגל גמישה ותלויה במספר גורמים. המודל הבסיסי הוא תשלום לפי הקלקה (PPC). כלומר, אתם משלמים לגוגל רק כאשר גולש הקליק על המודעה שלכם ונכנס לאתר. מחיר לקליק (CPC) משתנה לפי מידת התחרות בענף שלכם, רמת הביקוש למילות המפתח שבהן אתם משתמשים, וגם ציון האיכות (Quality Score) של המודעות ודפי הנחיתה שלכם (מדד שגוגל מחשבת לפי רלוונטיות ואיכות). נכון ל-2025, קליק בביטויים תחרותיים במיוחד עשוי לעלות בין כמה שקלים בודדים ועד עשרות שקלים, אך ברוב הקמפיינים החיפושיים קליקים נעים בטווח של 1-₪7 לקליק. היתרון הוא שיש לכם שליטה מלאה בתקציב. אתם יכולים לקבוע תקציב יומי או חודשי שמתאים לכם, ולעדכן אותו בכל עת לפי הצורך.

בפועל, מרבית העסקים משקיעים כמה אלפי שקלים בחודש בפרסום בגוגל, בהתאם לגודל העסק ולרמת התחרות בענף. החדשות הטובות הן שניתן להתחיל גם בתקציבים קטנים יותר, ובהדרגה להגביר את ההשקעה ככל שרואים תוצאות. עם ניהול מקצועי וניתוח נתונים שוטף (לאיתור מילות מפתח וביצועים חזקים, שיפור יחס ההמרה וכו'), אפילו תקציב צנוע יכול לייצר לידים ומכירות יפות. חשוב לזכור שפרסום בגוגל הינה השקעה מדידה. תוכלו לראות בכל רגע נתון בדיוק כמה הקלקות, פניות ורווח הביא כל שקל שהשקעתם, ובכך לחשב את החזר ההשקעה (ROI) ולכוונן את התקציב כדי למקסם רווחיות.

האם אפשר לפרסם בגוגל בחינם?

כן. ישנן דרכים לזכות בחשיפה בגוגל ללא תשלום ישיר, אם כי הן מוגבלות בהיקפן. למשל, יצירת פרופיל עסקי בגוגל (Google לעסקים) מאפשרת להופיע בחיפוש מפות מקומי בחינם. כך שהעסק שלכם יוצג על המפה ותוצאות מקומיות כשמחפשים שירות באזור שלכם. זו חשיפה חשובה לעסקים מקומיים, אך היא לבדה אינה מספיקה כדי להגיע לקהל רחב או מיידי. בנוסף, קידום אתרים אורגני (SEO) בגוגל יכול להביא לכם תנועה ללא תשלום פר קליק, אך דורש השקעה מתמשכת של זמן ומשאבים בתוכן, אופטימיזציה ובניית אמון עד שמתחילים לראות תוצאות. בשורה התחתונה: הפרסום החינמי (רישום העסק בגוגל מפות או SEO) הוא כלי משלים מצוין, אך אינו תחליף ליתרונות של קמפיין Google Ads ממומן שיכול להציב אתכם מיד בראש התוצאות ולהביא זרם פניות מיידי. עבור חשיפה מקסימלית, מומלץ לשלב בין הנוכחות החינמית (פרופיל עסקי, SEO) לבין קמפיין ממומן פעיל.

רוצים לדעת כמה יעלה לכם לפרסם בגוגל?

למידע נוסף, קביעת שיחת ייעוץ חינם והצעת מחיר, צרו איתנו קשר כבר עכשיו. 

למה פרסום ממומן בגוגל חשוב לכל עסק?

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם שואלים את עצמכם מה היתרון בלהשקיע בפרסום ממומן בגוגל והאם זה בכלל משתלם. האמת היא שלפרסום בגוגל יש שורת יתרונות משמעותיים שעוזרים לעסק שלכם לצמוח ולהגיע ללקוחות חדשים. באמצעות פרסום עסקים בגוגל תוכלו להשיג חשיפה מהירה ומדויקת לקהל שמחפש בדיוק את מה שאתם מציעים, לקבל שליטה מלאה בתקציב, למדוד כל מהלך בשקיפות מלאה, ולחזק את המותג שלכם והכול בצורה שמייצרת תוצאות משתלמות בזמן קצר. להלן 6 יתרונות מרכזיים של פרסום (וקידום) עסקים בגוגל שכדאי להכיר:

חשיפה מיידית לקהל שמחפש אתכם

עם פרסום ממומן בגוגל העסק שלכם יכול להופיע מיד בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בדיוק כשהלקוחות מחפשים שירות או מוצר כמו שלכם. המשמעות היא חשיפה מיידית לקהל רלוונטי, בלי צורך להמתין חודשים לקידום אורגני. נוכחות בעמוד הראשון קריטית, מכיוון שיותר מ-90% מהמשתמשים לא טורחים לעבור לעמוד השני. הופעה מיידית בראש התוצאות מעניקה לכם יתרון אדיר בהבאת לקוחות חדשים לפני שהמתחרים זוכים לתשומת הלב שלהם.

שליטה מלאה בתקציב ובקהל היעד

ב-Google Ads אתם קובעים בדיוק כמה להשקיע בפרסום, בלי חריגות או הפתעות. ניתן להגדיר תקציב יומי או חודשי שמתאים לכיס שלכם, ולשנות אותו בכל עת. בנוסף, בשונה מערוצי פרסום המוניים, בגוגל אתם גם מחליטים מי יראה את המודעות: אפשר למקד את הקמפיין לקהל ספציפי מאוד לפי מיקום גיאוגרפי (מדינה, עיר, אפילו רדיוס סביב כתובת), לפי שעות וימי השבוע, שפה, תחומי עניין, ואפילו לפי נתונים דמוגרפיים או התנהגות ברשת. השליטה הזו מאפשרת לקמפיין שלכם להיות מדויק ויעיל במיוחד, כי הוא מוצג רק למי שרלוונטי לעסק. כך לא תבזבזו תקציב על קליקים של קהל לא מתאים, ותבטיחו שכל שקל עובד בשבילכם.

מדידת ביצועים מדויקת ושקיפות מלאה

אחד היתרונות הגדולים בפרסום דיגיטלי הוא שאפשר למדוד כמעט הכל. בפלטפורמת Google Ads תוכלו לעקוב בזמן אמת אחר כל מה שקורה בקמפיין: כמה אנשים ראו את המודעות, כמה הקליקו, כמה השאירו פרטים או ביצעו רכישה, וכמה עלה לכם כל ליד או המרה. הנתונים מוצגים בדוחות ברורים, כך שתמיד תדעו בדיוק מה התמורה מכל שקל שהשקעתם. מעבר לכך, עם המידע הזה תוכלו לקבל החלטות מבוססות-נתונים לשיפור הקמפיין: להגדיל תקציב היכן שרואים החזר טוב, לעצור מה שלא עובד, ולחדד מסרים כדי להגדיל את כמות הפניות. בהשוואה לפרסום מסורתי, רמת המדידה והשקיפות כאן היא יתרון עצום. אתם רואים שחור על גבי לבן מה עבד ומה פחות, ויכולים להגיב במהירות.

בניית אמון ומיתוג עסקי

מלבד הלידים המידיים, הופעה קבועה של העסק שלכם בעמוד הראשון של גוגל תורמת לבניית מודעות למותג ולאמון בקרב הלקוחות. אנשים שרואים את שם העסק שלכם שוב ושוב (גם אם לא הקליקו בכל פעם) מתחילים לזהות אותו ולסמוך עליו יותר. הנוכחות המתמדת הזו מציבה אתכם בתודעת הגולשים כמותג מוביל בתחום. כך, גם אם לקוח לא פנה מיד, הסיכוי שהוא יבחר דווקא בכם בעתיד גובר. כי עכשיו אתם נמצאים אצלו "על הרדאר". במילים אחרות, פרסום בגוגל עוזר לכם לבלוט מול המתחרים ולייצר תדמית של עסק מוביל בתחומו.

תוצאות מהירות והחזר השקעה (ROI) משתלם

פרסום בגוגל נחשב לאחד מערוצי השיווק שמניבים את התוצאות המהירות ביותר. למעשה, ניתן לראות תנועת גולשים ולידים ראשונים כבר בתוך ימים ספורים מרגע שעליתם לאוויר עם קמפיין. המהירות הזו קריטית במיוחד אם אתם צריכים תוצאות כאן ועכשיו. למשל, לקראת השקת מוצר חדש או מבצע מוגבל בזמן. מעבר לכך, זהו ערוץ בעל החזר השקעה גבוה: מחקרים מראים שעסקים מקבלים בממוצע כ-200% החזר על ההשקעה שלהם בקמפיינים של פרסום בגוגל. כלומר, על כל ₪1 שתשקיעו אתם תרוויחו ₪2 רווח שיווק. המשמעות היא שאם מנהלים את הקמפיין בצורה נכונה ומקצועית, הפרסום בגוגל הוא השקעה שמחזירה את עצמה עם רווח נאה ולא סתם הוצאה.

גמישות ויכולת שיפור מתמיד

בניגוד לערוצי שיווק מסורתיים, בפרסום דיגיטלי בכלל ובגוגל אדס בפרט, אתם יכולים לשנות ולמטב את הקמפיין תוך כדי תנועה. גיליתם שמודעה מסוימת לא עובדת טוב? אפשר להחליף אותה מיד. רוצים להתנסות במסר חדש או להציע הטבה שונה? ניתן לערוך את המודעה בלחיצת כפתור. אפשר להוסיף מילות מפתח חדשות, לכבות מילות מפתח לא יעילות, לכוונן את הצעות המחיר ועוד והכל בזמן אמת. הגמישות הזו מאפשרת לערוך ניסויים לאפטם ולשפר ביצועי קמפיינים בצורה מתמדת. עולם הפרסום בגוגל הוא דינמי ומהיר, ועסק שיודע לנצל זאת יוכל לעקוף את מתחריו דרך אופטימיזציה מתמדת ושיפור יחסי ההמרה לאורך זמן.

מותגים מובילים שבוחרים ויה מרקטינג

פרסום ממומן בגוגל או קידום אורגני: מה עדיף?

"קידום אורגני לעומת קידום ממומן בגוגל" הוא דיון נפוץ, ואין תשובה אחידה שמתאימה לכולם, לרוב כדאי לנצל את שניהם יחד. בקצרה: קידום אורגני (SEO) מתמקד בשיפור מיקום האתר בתוצאות החיפוש ה"טבעיות" של גוגל. זהו תהליך ארוך טווח, שלעיתים לוקח חודשים עד שרואים ממנו תוצאות משמעותיות. היתרון הבולט בקידום אורגני הוא תנועה יציבה לאתר לטווח ארוך וללא עלות ישירה לכל קליק. מצד שני, קידום ממומן בגוגל מספק חשיפה מיידית: המודעות שלכם מתחילות להופיע ולהביא פניות ממש מהרגע שהקמפיין עלה לאוויר. בכל פעם שמישהו מחפש את הביטויים שבחרתם, אתם צצים בראש התוצאות ומתחילים לקבל קליקים, לידים ומכירות בתנאי שהקמפיין בנוי היטב כמובן. החיסרון של הממומן הוא שעל כל קליק נכנס אתם משלמים, גם אם הגולש לא השאיר פרטים או רכש. וגם, ברגע שעוצרים את הקמפיין או נגמר התקציב, התנועה נפסקת לחלוטין.

אם אתם זקוקים לתוצאות מהירות וכאן-ועכשיו, קידום ממומן הוא כלי שאין לו תחליף. מאידך, אם המטרה שלכם היא בניית אמינות מותג ונוכחות יציבה שמניבה פרי לטווח ארוך ללא עלויות פרסום פר-קליק, אז קידום אורגני הוא אסטרטגיה חשובה עבורכם. חשוב לציין: מדובר בשתי אסטרטגיות משלימות ולא מתחרות. מינוף חכם של שניהם יחד יניב לרוב את התוצאות הטובות ביותר.

השוואה בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל:

קיטריוןקידום אורגני (SEO)קידום ממומן (PPC)
מהירותדורש חודשיםתוצאות מיידיות
יעילות תקציבהשקעה בתוכן וקישוריםתשלום פר קליק
שליטהתלוי באלגוריתםפילוח מדויק ותקציב גמיש
אמון ומותגמעמיק אמון לאורך זמןיוצר נוכחות מיידית

אז מה הפתרון המושלם? לשלב בין שני העולמות.

קידום ממומן (PPC) מספק לכם בדיקות מהירות של מסרים, נתוני המרות מדויקים ויכולת להניע מכירות כאן ועכשיו. קידום אורגני (SEO) מחזק את המותג, משפר את יחס ההמרה ושומר אתכם בתודעת הלקוחות גם ללא תקציב יומי. שילוב נכון של SEO ו-PPC מגדיל תנועה, מפחית עלות לליד ומשפר את ה-ROI הכולל של השיווק. רוצים להתעמק עוד בהבדלים ובאסטרטגיות? קראו את המאמר המלא שלנו “קידום אורגני או קידום ממומן” בבלוג. שם תמצאו דוגמאות והמלצות מפורטות לניצול אופטימלי של שני הערוצים יחד.

רוצים להבין לעומק את ההבדלים, היתרונות, חסרונות, התנאים המועדפים לכל אחת והאסטרטגיות המשלבות SEO ו-PPC? קראו את המאמר המלא שלנו ← "קידום אורגני או קידום ממומן: מאמר השוואתי מקיף".

תהליך העבודה שלנו בפרסום עסקים בגוגל

אנו ב-Via Marketing, אחת מחברות הפרסום בגוגל המובילות, מתמחים בפרסום בגוגל לעסקים ומאמינים שהצלחה ב-Google Ads מושגת רק באמצעות תהליך עבודה מובנה, שקוף וממוקד מטרה. לכן פיתחנו שיטת עבודה ברורה בת שבעה שלבים, המלווה אותך מהצעד הראשון ועד לדוח הסופי. המטרה שלנו היא למקסם את התוצאות עבורך ולהבטיח שכל שקל שתשקיע יחזור אליך ויותר.

לא סתם Via Marketing הינה אחת הסוכנויות המובילות לפרסום בגוגל. אנו מאמינים שהצלחה ב-Google Ads מושגת רק באמצעות תהליך עבודה מתודי וממוקד מטרה. לכן פיתחנו תהליך עבודה אינטגרלי בן 7 שלבים, המאפשר לנו לשכפל הצלחה כל פעם מחדש. המטרה שלנו היא למקסם תוצאות ולהבטיח שכל שקל שהלקוחות שלנו משקיעים בפרסום בגוגל יניב רווח מקסימלי. כך נראה תהליך העבודה כשאתם יוצאים איתנו לקמפיין:

1. סקירת חשבון Google Ads קיים

אם כבר פרסמתם בעבר בגוגל או התנסיתם בעצמכם בניהול קמפיינים, נתחיל בסקירת עומק של חשבון ה-Google Ads הקיים (במידה ויש). אנו נבחן את מבנה הקמפיינים, הגדרות המיקוד, ביצועי המודעות, מילות המפתח ודפי הנחיתה במטרה ללמוד מה עבד היטב ומה דורש שיפור. בסקירה זו נאתר הזדמנויות לשיפור ולהקטנת בזבוזי תקציב (למשל, מילות מפתח לא יעילות או הגדרות שאינן אופטימליות). אם אין לכם חשבון קיים, נקים עבורכם חשבון חדש ומאורגן לפי הסטנדרטים העדכניים, כדי להניח בסיס חזק לקמפיין ממומן מוצלח.

2. מחקר מילות מפתח ומתחרים

בשלב הבא נערוך מחקר מקיף של מילות מפתח וסקירת מתחרים בענף שלכם. אנו מנתחים לעומק את קהל היעד ובודקים מה המתחרים הישירים שלכם עושים, אילו ביטויים הם מפרסמים, ואיך אפשר לבדל אתכם. לאחר מכן נבצע מחקר מילים יסודי באמצעות כלי SEO ו-PPC מקצועיים, כדי לאתר את כל הביטויים הרלוונטיים והמשתלמים ביותר עבורכם, במיוחד כאלה עם כוונת רכישה גבוהה. נחפש גם מילות מפתח "ארוכות זנב" (Long-tail) והזדמנויות ייחודיות עם תחרות נמוכה, שיכולות לתת לכם יתרון תחרותי. מחקר המילים הזה מניח בסיס איתן לקמפיין Google Ads מצליח כבר מההתחלה.

3. הגדרת מטרות, תקציב ובניית אסטרטגיית פרסום

עוד לפני שנוציא שקל אחד, נגדיר יחד איתכם מטרות עסקיות ברורות ונקבע KPI’s להצלחה, תוך תיאום ציפיות מלא כדי שכולם יבינו מה היעדים ואיך נמדוד ביצועים. כשיש מטרות ברורות, נקבע גם את תקציב הפרסום המתאים לקמפיין ונמליץ על טווח תקציב המאפשר גמישות מיטבית. על בסיס היעדים והתקציב, נגבש אסטרטגיית פרסום מקיפה המותאמת במיוחד לעסק שלכם: נחליט אילו סוגי קמפיינים וערוצי גוגל יניבו את התוצאות הטובות ביותר (חיפוש, רשת המדיה, YouTube, שופינג, רימרקטינג וכד’). עבור עסקים עם מיקום פיזי, נשלב באסטרטגיה גם רכיב מקומי. למשל אופטימיזציה של הפרופיל שלכם ב-Google לעסקים (כדי למקסם נראות ב-Google Maps) והתאמת מודעות לקהל מקומי. התכנון המקיף הזה מבטיח שיוצאים לדרך רק אחרי שיש לנו תוכנית פעולה מנומקת שמכוונת בדיוק למטרות העסקיות שלכם.

4. הטמעת טכנולוגיות ניטור ואופטימיזציית דפי נחיתה

פרסום אתר בגוגל בלי מעקב המרות או בלי דף נחיתה אפקטיבי עלול לגרום לבזבוז תקציב יקר. לכן בשלב זה נדאג לתשתית הטכנולוגית: הטמעת כל כלי הניטור הדרושים ואופטימיזציה של דפי הנחיתה לפני שהקמפיין עולה לאוויר. נגדיר מעקב המרות ב-Google Ads ונחבר כלים כמו Google Analytics 4 ופיקסלים נוספים (למשל לפייסבוק). כך שנוכל לדעת בדיוק כמה לידים, שיחות ומכירות מגיעים מכל מודעה ומילת מפתח. במקביל, נוודא שדפי הנחיתה והאתר שלכם מוכנים לתנועה שנזרים: נטפל במהירות הטעינה, בהתאמה למובייל, ונוסיף קריאות ברורות לפעולה (CTA) בכל עמוד, כדי שכל מבקר ידע איך להפוך ללקוח. ההכנה וההשבחה הזו לפני תחילת הקמפיין מבטיחה שברגע שהמודעות יתחילו לרוץ, יהיה לנו את כל המידע למדידה מדויקת והמשתמשים שיגיעו לאתר ימצאו בדיוק את מה שהם חיפשו, מה שמגדיל את הסיכוי שיבצעו המרה (יצירת קשר, רכישה וכד’).

5. הקמת קמפיין, בניית מודעות ורשימת מילים שליליות

לאחר שהתשתית והאסטרטגיה מוכנות, ניגש להקמת הקמפיין בפועל במערכת Google Ads. נגדיר את כל הפרמטרים החשובים: סוג הקמפיין המתאים (חיפוש, מדיה, וידאו וכד’), מיקוד גיאוגרפי לפי אזורי השירות, שפות, קהלים דמוגרפיים, לוח זמנים להצגת המודעות, ועוד. במקביל, צוות הקריאייטיב שלנו ייצור עבורכם מודעות מושכות וכתובות היטב עם כותרות משכנעות, תיאורים שמדגישים את הצעת הערך שלכם, ושימוש בביטויי המפתח הנכונים. נדאג שלכל מודעה יהיה דף נחיתה ייעודי המתאים לה. בנוסף, נשלב בכל מודעה תוספי מודעות (Ad Extensions) רלוונטיים כגון כפתור התקשרות, לינקים לעמודים באתר, כתובת העסק, ועוד – כדי להגדיל את הנראות והאטרקטיביות של המודעה. כבר בתחילת הקמפיין נבנה גם רשימת מילות שלילה, ביטויים לא רלוונטיים שאיננו רוצים שהמודעות יופיעו בהם (למשל מילים כמו "חינם" שלא מתאימות לקמפיין בתשלום). כך נבטיח שהמודעות מוצגות רק לקהל המחפש המתאים, ושהתקציב לא מתבזבז על קליקים של גולשים שלא יהפכו ללקוחות.

6. A/B Testing, מעקב ואופטימיזציה שוטפת

אחרי שהקמפיין עלה לאוויר והמודעות רצות, העבודה שלנו רק מתחילה. אנו מנטרים באופן שוטף את ביצועי הקמפיין בכל הרמות: כמה חשיפות והקלקות מקבלת כל מודעה, מה אחוז ההמרה מכל מודעה ודף נחיתה, וכמה עלתה לכם כל המרה (ליד, רכישה וכו') עבור כל מילת מפתח וקהל. באמצעות בדיקות A/B מתמידות, נשווה וריאציות שונות של מודעות (כותרות, תיאורים ואפילו תמונות, במידת הצורך) ואף נבחן דפי נחיתה שונים כדי לזהות מה עובד הכי טוב ולשפר כל הזמן את יחס ההקלקה וההמרה. על בסיס הנתונים העדכניים, מדי שבוע נערוך אופטימיזציה: נכוונן הצעות מחיר (bids) למילים בהתאם לביצועים, נוסיף מילות מפתח מבטיחות חדשות שנתגלו, נוסיף מילות שלילה אם זיהינו חיפושים לא רצויים, ונבדוק מודעות חדשות מול ותיקות כדי למקסם תוצאות. אנחנו מנתחים לעומק כל שקל בתקציב, ומוודאים שההשקעה שלכם מניבה את הערך הגבוה ביותר ושאף חלק מהתקציב לא מבוזבז בלי תועלת.

7. דיווח, המלצות והסתכלות קדימה

אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה ובשיתוף הלקוח בתוצאות. לכן, בסוף כל חודש תקבלו מאיתנו דו"ח מפורט וברור המסכם את ביצועי הקמפיין: כמה קליקים התקבלו, כמה המרות (לידים/מכירות) היו, מה העלות הממוצעת להמרה, סך ההוצאות, והחזר על ההשקעה (ROI). יחד נעבור על הדו"ח, ננתח את הנתונים ונזהה מגמות או נקודות לשיפור להמשך. מבחינתנו, קידום עסקים בגוגל הוא תהליך מתמשך של למידה ושיפור לא מאמץ חד-פעמי. לכן, כשאנחנו מזהים שקמפיין או מודעה מסוימת מניבים תוצאות יוצאות דופן, נפעל מיד כדי להכפיל את ההצלחה: למשל, נגדיל תקציב לקמפיין רווחי במיוחד, נרחיב את קהלי היעד הרלוונטיים או ניצור וריאציות נוספות למודעה המנצחת. בצורה זו, הקמפיין שלכם לא רק מצליח בהשגת היעדים, אלא משתפר מחודש לחודש ומביא לכם יותר לידים, יותר מכירות ו-ROI גבוה יותר לאורך זמן.

מוכנים לקחת את השיווק בגוגל של העסק שלכם לשלב הבא?

צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נדאג שגם אתם תהנו מלידים חמים וממכירות דרך Google Ads!

למה לבחור בנו לנהל את הפרסום שלכם בגוגל?

כאשר אתם בוחרים ב-Via Marketing לנהל עבורכם את הקמפיינים הממומנים בגוגל, אתם מקבלים הרבה יותר מסתם "עוד קמפיין". אנחנו מציעים חבילה שלמה של ידע, ניסיון ויצירתיות שנצברו במשך שנים. הנה כמה מהיתרונות הבולטים בעבודה איתנו:

ניסיון עשיר, הצלחות מוכחות והסמכת Google Partner

Via Marketing היא סוכנות מוסמכת בתוכנית השותפים של גוגל (Google Partner) עם ניסיון של למעלה מעשור בניהול קמפיינים ממומנים. צוות המומחים שלנו מנהל מידי יום תקציבי פרסום משמעותיים בגוגל במגוון תחומים בישראל, בקנדה ובארה"ב משיג הצלחות גדולות עבור לקוחות מכל הסוגים והגדלים. ההיכרות העמוקה שלנו עם מערכת Google Ads ועם טכנולוגיות הפרסום החדישות, לצד הגישה הפרואקטיבית שלנו להתעדכנות בכל שינויי האלגוריתם, מבטיחה שהקמפיינים שלכם נמצאים תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

אסטרטגיה פרסום מותאמת אישית

אצלנו לא "זורקים מודעה לאוויר ורואים מה יקרה". אנחנו בונים אסטרטגיית פרסום ממומן מותאמת אישית וממוקדת יעדים לכל לקוח קטן כגדול. אנחנו לומדים את המותג שלכם לעומק, מזהים מיהם הלקוחות האידיאליים שלכם ואיפה הם נמצאים ברשת, ומגדירים יחד יעדים ברורים לקמפיין (למשל X לידים בחודש, Y רכישות אונליין, חשיפה למוצר חדש וכו’). רק לאחר שיש תוכנית פעולה סדורה, נצא לביצוע הקמפיין. התכנון המותאם הזה מבטיח שהקמפיין מתוכנן בדיוק עבורכם ומכוון להשיג את התוצאות שהכי חשובות לעסק שלכם.

ניהול קמפיינים מבוסס נתונים

אצלנו אין ניחושים או "תחושות בטן", רק נתונים ועובדות. בכל קמפיין נוודא שמוטמעים כלים למעקב ואיסוף נתונים (כמו Google Tag Manager ו-Google Analytics למעקב המרות). אנו מנתחים באופן שוטף את הביצועים: מי הקליק, מי השאיר פרטים, איזו מודעה הביאה הכי הרבה מכירות ובאיזה עלות. בנוסף, נבצע ניסוי A/B Testing על מנת לבחון גרסאות שונות של מודעות (תמונה מול וידאו, כותרת אחת מול אחרת, קהלים שונים) כדי לגלות מה עובד טוב יותר. הגישה הזו מאפשרת לנו לבצע אופטימיזציה מתמדת: להגביר תקציב לקהל שממיר היטב, לשפר או להחליף מודעה שפחות עובדת, ובסופו של דבר להשיג לכם החזר השקעה מקסימלי. וכמובן, תקבלו מאיתנו דוחות שוטפים וברורים, כי שקיפות מלאה היא ערך עליון אצלנו.

הבנה מעמיקה של קהלים ושווקים

הקמפיינים שלנו לא נבנים על ניחושים או טרנדים חולפים, אלא על תובנות מבוססות מחקר והיכרות אמיתית עם הקהל והשווקים שלכם. אנחנו משקיעים זמן בחקר התנהגות ומניעים פסיכולוגיים של הלקוחות הפוטנציאליים, ובזיהוי הזדמנויות שיווק ייחודיות בענף שלכם. ההבנה והיכולת שלנו לשלב כלי AI מובילים עם טכנולוגיות פרסום מתקדמות מאפשרת לנו לטרגט את האנשים הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון, ולמקסם את החזרי ההשקעה.

יצירתיות שמניעה תוצאות

מעבר לניתוח נתונים ומספרים, הצוות הקריאטיבי שלנו יודע גם ליצור מודעות ודפים שעוצרים את הגולש. אנחנו כותבים תוכן חד וקולע, מעצבים אלמנטים ויזואליים מושכים, ובונים מסרים שמעוררים סקרנות ומניעים לפעולה. השילוב של תוכן יצירתי עם טירגוט מדויק מבטיח שהמודעות שלכם לא רק ייראו אלא גם יגרמו למשתמשים להקליק ולהפוך ללקוחות משלמים.

שקיפות מלאה ותוצאות מדידות

אנחנו יודעים עד כמה חשוב לכם להבין לאן הולך כל שקל ומה הוא מניב. לכן אנחנו פועלים בשקיפות מוחלטת: תקבלו מאיתנו עדכונים שוטפים ודוחות עם כל הנתונים. כמה קליקים קיבלתם, מה העלות לכל קליק, כמה לידים ומכירות הגיעו מכל מודעה, מה העלות לכל ליד, ועוד. בנוסף, אנו זמינים להסביר ולענות על כל שאלה לגבי ביצועי הקמפיין בשפה ברורה וללא ז’רגון מבלבל. השקיפות הזו מאפשרת לכם לראות בעיניים את התוצאות, להיות מעורבים בהבנת מה עובד ומה לא, ולסמוך עלינו כשותפים מלאים בדרך להצלחה.

מעטפת שיווק דיגיטלי 360° תחת קורת גג אחת

מעבר לפרסום בגוגל, אנחנו מציעים לעסק שלכם מעטפת שיווק דיגיטלית מלאה והכול במקום אחד. המשמעות היא שכל ערוצי השיווק שלכם עובדים בסינרגיה זה עם זה, בהובלת צוות אחד שמתקשר ומתאם בין הכל. אצלנו תוכלו לקבל לא רק ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, אלא גם שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) למיקומים טבעיים גבוהים, פרסום ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין), שיווק תוכן, בניית אתרים ודפי נחיתה, אימייל מרקטינג, ואפילו ליווי אסטרטגי צמוד של סמנכ"ל שיווק במיקור חוץ. כאשר כל צורכי השיווק הדיגיטלי שלכם מנוהלים במקום אחד ע"י צוות מגובש, אתם נהנים מאסטרטגיה אחידה ומתואמת שבה כל ערוץ תומך בשני. לדוגמה, תובנות מקמפיין גוגל משפרות את מודעות הפייסבוק שלכם ולהיפך, כך שהביצועים הכוללים טובים בהרבה מאשר ניהול כל ערוץ בנפרד.

אינסטגרם היא פלטפורמה אדירה לבניית מותג וקהילת עוקבים, וכאשר משלבים בה גם כוח פרסומי ממומן, השמיים הם הגבול. עם Via Marketing, המותג שלכם יקבל נוכחות חזקה באינסטגרם, נוכחות שתתורגם ישירות לצמיחה בהכנסות. רוצים לראות את העסק שלכם פורח באינסטגרם? בואו נצא לדרך עם קמפיין שאי אפשר להתעלם ממנו!

הלקוחות שלנו מספרים עלינו

"לא האמנתי כמה מהר פרסום בגוגל לעסקים יכול להביא תוצאות, עד שהתחלנו לעבוד עם Via Marketing. תוך שבועות ספורים כמות הפניות שקיבלנו הוכפלה, והלידים היו הרבה יותר איכותיים. הצוות של ויה מרקטינג עקב ושיפר את הקמפיין שלנו יום יום, ועזר לנו להוריד את עלות הליד בכ-40% תוך חודשיים. היום, גוגל הוא ערוץ השיווק שמביא לנו את מירב הלקוחות החדשים. ממליץ בחום!"
"הודות לוויה מרקטינג והניהול המקצועי שלהם של קמפיין הקידום הממומן שלנו בגוגל, הכפלנו את כמות הלקוחות שלנו בשלושה חודשים. הצוות שלהם עובד בשקיפות מלאה וסיפק לנו דוחות והסברים ברורים שהראו לנו בדיוק מה נעשה ולאן הולך התקציב שלנו. ראינו שיפור עקבי בהחזר ההשקעה (ROI) מהפרסום, ואנחנו מרגישים שיש לנו שותף אמיתי לצמיחה של החברה שלנו."
"ויה מרקטינג נתנו לנו יתרון תחרותי משמעותי בתעשייה שהיא מלכתחילה מאוד תחרותית. כבר בימים הראשונים של העבודה איתם ראינו עלייה מרשימה בכמות ובאיכות הלידים. הדרך שבה ויה מרקטינג מפרסמים עסקים בגוגל מביאה תוצאות מיידיות, ואנחנו שמחים שבחרנו בהם."

טיפים לבניית קמפיין פרסום בגוגל לעסקים שמביא תוצאות

כדי למקסם את ההצלחה של הקמפיינים שלכם, חשוב לשים לב לכמה דגשים ועקרונות מנחים מניסיוננו:

בחירת מילות מפתח מדויקות

הצלחתו של כל קמפיין פרסום בגוגל מתחילה במחקר מילות מפתח איכותי ומעמיק. הנה כמה פעולות שיכולות לשדרג משמעותית את המחקר שלכם:

  • מחקר ראשוני: בדיקת נפחי חיפוש, רמת תחרות, עלות ממוצעת לקליק ושיעור המרות משוער של מילים ומשפטים רלוונטיים.
  • זיהוי ביטויים עם כוונת רכישה: ביטויים שהקונה הפוטנציאלי מקליד, שמאותתים "אני מוכן לקנות עכשיו". לדוגמה, החיפוש “מחיר חבילת אימון כושר אישי” מעיד על כוונת רכישה, לעומת החיפוש “איך עושים אימון כושר בבית”, אשר ממנו ניתן להסיק שהמשתמש מחפש מידע ולא מתכוון לקנות.
  • הוספת ביטויים ארוכי זנב (Longtail): ביטויים ממוקדים וארוכים יותר, המתארים כוונה ברורה וספציפית של המשתמש המאפשרים שליטה ממוקדת יותר בקמפיין, מזעור התחרות ויצירת לידים באיכות גבוהה יותר.
  • מילים שליליות: הכינו רשימה של מילים שליליות, מילים שבנוכחותן אינכם רוצים שהמודעה תופיע, והוסיפו לקמפיין.
  • תחזרו על כל התהליך פעם בשבוע והקמפיין שלכם יתפקד כמו שעון שוויצרי.

דפי נחיתה ממירים

אל תשלחו את המקליקים לעמוד הבית הכללי שלכם, שבו הם עלולים ללכת לאיבוד. מומלץ ליצור דף נחיתה ייעודי לכל קמפיין או לכל קבוצת מודעות מרכזית. דף הנחיתה צריך להיות ברור ומכוון מטרה עם כותרת שממשיכה את המסר של המודעה (כולל מילת המפתח שחיפשו), פירוט תמציתי של ההצעה או השירות שלכם, נקודות עיקריות של היתרונות, וכמובן הנעה לפעולה ברורה (כפתור בולט להתקשרות או לטופס יצירת קשר). ודאו שהדף נטען מהר ומותאם למובייל, כי רוב הסיכויים שהלקוח מגיע מטלפון. דף נחיתה טוב שעונה בדיוק על מה שהגולש חיפש יכול להקפיץ את שיעור ההמרה שלכם. כלומר, להפוך יותר קליקים ללידים בפועל.

הנעה ברורה ובולטת לפעולה

גם במודעה עצמה וגם בדף הנחיתה, חשוב מאוד להבהיר ללקוח מה אתם רוצים שיעשה. אל תניחו שהוא ינחש לבד. אם המטרה שלכם היא שיתקשר, כתבו "התקשרו עכשיו לקבלת הצעה". אם המטרה שהמשתמש ימלא טופס, כתבו "השאירו פרטים ונחזור אליכם". קריאה חזקה לפעולה יכולה להעלות משמעותית את שיעור ההמרה, כי היא מכוונת את הלקוח ומעודדת אותו לעשות צעד אקטיבי. ודאו שה-CTA שלכם בולט וחד, ושיש הלימה בינו לבין מה שקורה אחרי הקליק (אם כתבתם "התקשרו עכשיו", תנו מספר טלפון / כפתור חיוג ברור בדף הנחיתה).

מודעות ממוקדות ומושכות תשומת לב

יש לכם מקום מוגבל בטקסט המודעה, ולכן כל מילה חייבת לעבוד. כבר בכותרת המודעה הדגישו את היתרון הבולט שלכם, מה מייחד אתכם מול המתחרים (מחיר, ניסיון, אחריות, זמינות מידית וכו'). שלבו את מילת המפתח העיקרית בכותרת ובתיאור (בלי להגזים), כדי שהמודעה תהיה רלוונטית בדיוק למה שהמשתמש חיפש. כתבו בשפה ברורה, עניינית ומשכנעת. זכרו שהמטרה היא לגרום לגולש להקליק, אז תנו לו סיבה טובה לעשות זאת, והימנעו מסיסמאות כלליות. לדוגמה, במקום "הטובים ביותר בתחום!" (סיסמה ריקה) אפשר לכתוב את מספר שנות הניסיון שלכם, לדוגמא "5 שנות ניסיון ב…" או את כמות הלקוחות "100+ לקוחות מרוצים". נתונים מוחשיים ומדידים יעלו פלאים את אחוז ההקלקה על המודעות שלכם.

מעקב המרות ולמידה מתמדת

לפני שאתם מתחילים, ודאו שכלי המדידה (Analytics) שלכם מוגדר כך שיזהה ויספור במדויק את כל ההמרות. כלי המדידה יספק לכם נתונים קריטיים כגון מספר הלידים, שיחות הטלפון, הנרשמים או הרכישות שהגיעו דרך המודעות, עלות ההמרות ופרמטרים נוספים. נתונים אלו הם הבסיס לייעול ולשיפור מתמיד של כל קמפיין: הם מאפשרים להבין מה עובד יותר ומה פחות ולבצע התאמות בהתאם. לדוגמה, ייתכן שמודעה אחת מייצרת ‎80%‎ מכלל ההמרות בעלות נמוכה משמעותית, או שמילת מפתח אחת מניבה החזר השקעה גבוה בעוד ששאר המילים כמעט אינן מביאות תוצאות. בעזרת המידע הזה תוכלו לחדד ולשפר את הקמפיין באופן שוטף.

שאלות נפוצות על פרסום ממומן בגוגל לעסקים​ (FAQ)

כמה עולה לפרסם בגוגל לעסק?

התקציב נקבע לפי מודל PPC אשר לפיו משלמים רק על הקלקה. אפשר להתחיל מ-20-30 ₪ ליום ולעלות בהדרגה בהתאם לביצועים. גוגל לעולם לא יחייב סכום גבוה מהתקציב הכולל שהגדרת.

קידום ממומן (Google Ads) קונה הופעות מידיות בתשלום-פר-קליק, בעוד שקידום אורגני (SEO) משפר מיקום טבעי לאורך זמן ללא תשלום ישיר. שילוב השניים נותן כיסוי מירבי.

מחשבים עלות-ליד רצויה, מכפילים במספר הלידים הדרושים ומוסיפים 10-15 % לגמישות. בהמשך משתמשים בכללי אוטומציה להגדלת תקציב בקמפיינים רווחיים.

רשת חיפוש, רשת מדיה, וידאו ב-YouTube, Shopping, Performance Max ומפות (Local). בחירה נכונה תלויה ביעדי העסק - לידים, מכירות און-ליין או תנועה לחנות פיזית.

זהו מדד 1-10 שמדרג רלוונטיות של מודעה, מילת מפתח ודף נחיתה. ציון גבוה מוריד עלות לקליק ומשפר מיקום מודעה.

מחלקים הכנסה מקמפיין בעלות הכוללת. לדוגמה, מכירות ב-10,000 ₪ על הוצאה של 2,000 ₪ נותנות ROAS = 500 %. מומלץ לעקוב ב-GA4 ולייבא המרות ל-Google Ads.

כן. בתוך Google Ads לוחצים על סמל הסטטוס ובוחרים Pause. ניתן גם לתזמן הפסקה אוטומטית או להפעיל מחדש בכל עת ללא קנסות.

מילות מפתח שליליות מונעות הצגת מודעה בחיפושים לא רלוונטיים (למשל "חינם"). הן משפרות דיוק, מעלות CTR וחוסכות תקציב.

הופעה ב-Google Maps מציגה את העסק בראש תוצאות מקומיות, מציעה ניווט ישיר ומגבירה פניות טלפוניות והגעה פיזית - קריטי למסעדות, חנויות ושירותים מקומיים.

לא חובה, אך סוכנות עם תג Google Partner עומדת בדרישות ביצוע והכשרות רשמיות, מה שמבטיח ידע עדכני וגישה מוקדמת לתכונות חדשות.

רוצים יותר לידים ומכירות בעלות נמוכה יותר?​

צרו איתנו קשר או השאירו פרטים בטופס מטה, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם עם ייעוץ ראשוני והצעת מחיר מותאמת.

רוצים להכפיל את כמות הלידים ולהגדיל מכירות במהירות?​

לקבלת הצעת מחיר מותאמת לכם עוד היום:

על ידי הזנת כתובת פרטים, אתם מסכימים לתנאי השימוש שלנו באתר ולמדיניות הפרטיות שלנו.