לשכת המסחר של דלתה ביקשה לעצור ירידה בת שלוש שנים בהשתתפות נשים באירועי הדגל שלה. Via Marketing הפכה טורניר גולף שגרתי להצהרה בולטת על הכללה, הכפילה את מספר המשתתפים והביאה לזינוק חסר תקדים בחברות נשית. המשיכו לגלול כדי לראות את האסטרטגיה, הקריאטיב, התוצאות ומה תוכלו ליישם אצלכם.
האתגר: סגירת פער מגדרי
השתתפות נשית בטורניר ירדה לשפל וחיזקה תחושה שהאירוע “שייך לגברים”. החסות המסחרית נפגעה וההכנסות עמדו בסכנת ירידה.
הפתרון היצירתי
קמפיין פרובוקטיבי: Golf Takes Balls
הסלוגן הפרובוקטיבי "Golf Takes Balls" יצר סקרנות, שיח וסיקור תקשורתי רחב.
זמן ביצוע
שלב | משך | דגשים |
מחקר ומיצוב | 4 שבועות | ראיונות וקונספט |
הפקה קריאטיבית | 3 שבועות | חומרי מדיה ודף נחיתה |
השקה והגברה | חודש | פוסטים, PR, משפיענים |
טיפוח לאחר האירוע | שבועיים | מיילים והצעת חברות |