3d Signals

הגברנו להם את השיווק

לקוח

3d Signals

תחומי פעילות

IoT
אוטומציה בייצור

קטגוריות שירותים

אסטרטגיה
פרסום ממומן בליקדאין
שיווק באמצעות תוכן

חברת 3d Signals משתמשת בבינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (Machine Learning) כדי לנצל את הכוח של הנתונים ברצפת הייצור. היא מספקת ליצרנים תובנות חשובות על מה שקורה במפעלים שלהם. התובנות האלו עוזרות ליצרנים לזהות חוסר יעילות, להגדיל את הפריון, לאתר צווארי בקבוק ולחסוך בעלויות התפעול. האתגר למרות ההצלחה של 3d Signals עם לקוחות קיימים, החברה התמודדה עם קושי נסתר: קצב רכישת לקוחות חדשים נעצר. ההתמקדות בפרסונות קיימות, שהייתה בהתחלה אפקטיבית, החלה לאיים על הצמיחה העתידית של החברה. כדי לפתור את זה, בנינו קמפיין ממוקד במטרה להגיע ללקוחות הפוטנציאליים האידיאליים שלהם במהלך כנס מרכזי בתחום בהמבורג. הפתרון: קמפיין ממוקד שמביא לידים איכותיים ל-3d Signals יצרנו קמפיין ממוקד במיוחד כדי לאתר ולפנות ללקוחות פוטנציאליים באזור מרכזי התעשייה סביב פרנקפורט. השתמשנו בקהלי Lookalike וטירגוט מבוסס תחומי עניין כדי להגיע למקבלי ההחלטות הנכונים, שעדיין לא נחשפו לנוכחות הדיגיטלית של 3d Signals. דרך קמפיינים מדויקים בלינקדאין התמקדנו במשתמשים לפי אזור גאוגרפי ותפקידים ספציפיים כדי לוודא שהמסרים שלנו מגיעים למקבלי ההחלטות הרלוונטיים ביותר. המטרה הייתה למקסם את כמות הלידים האיכותיים, תוך שמירה על עלויות רכישה שמתאימות לערך העתידי של הלקוח (Lifetime Value). דיווחים קבועים סיפקו לנו תובנות על תגובת הקהל לתכנים, ואיפשרו לנו לחדד ולשפר את הטירגוט לאורך הקמפיין. במקביל, עבדנו יחד עם הצוות הקריאטיבי של 3d Signals כדי להשתמש מחדש בחומרים קיימים ולהתאים אותם לערוצי פרסום דיגיטליים חדשים. הגישה המדויקת שלנו יצרה זרם משמעותי של לידים איכותיים עבור 3d Signals.

תפקידה של ויה מרקטינג

חברת ויה מרקטינג שיתפה פעולה עם סולאראדג' על מנת לחזק את הנוכחות שלה בשוק באמצעות אסטרטגיית Go-To-Market (GTM) מקיפה, שיווק מוצרים מותאם אישית וקמפיינים דיגיטליים בינלאומיים רחבי היקף.

התמקדנו בחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של סולאראדג', באמצעות קידום אורגני (SEO) מתקדם לשיפור החשיפה בגוגל, ושיווק באימייל כדי לטפח לידים ולחזק את הקשר עם הלקוחות.

הגישה הרב-ערוצית הזו, שהותאמה במיוחד לשווקים בינלאומיים מגוונים, חיזקה משמעותית את המודעות והנראות של המותג, ועזרה לסולאראדג' לבסס את מעמדה כמובילה בתחום האנרגיה המתחדשת.

Via Marketing Co. - SaaS Dashboard

התוצאות

הקמפיין הממוקד עבר את היעדים של 3d Signals ברכישת לקוחות חדשים, וסיפק להם מאגר איכותי של לידים. בפועל, נרשמה עלייה מרשימה של 55% בכמות הדגמות המוצר, מה שהגדיל משמעותית את פוטנציאל הצמיחה העתידית.

מעבר ללידים, הקמפיין יצר גם עלייה משמעותית בתנועת הגולשים לאתר לאורך השנה. ראינו עלייה ברורה בכניסות לאתר עוד לפני הכנס, מה שהצביע על הגברת המודעות והעניין במותג. בנוסף, הגולשים שהו זמן רב יותר בעמודים, מה שמעיד על חיבור אמיתי לתוכן.

האפקט המשולב הזה – עלייה משמעותית בכמות הלידים לצד התחזקות המותג – שם את 3d Signals בעמדה מצוינת להמשך ההצלחה בעתיד.

עלייה בכמות הדמואים שנקבעו
% 0
יותר אינטראקציות
% 0
יותר לידים
0 X
Via Marketing Company - Event Marketing Campaign

לקוח

3d Signals

תחומי פעילות

אנרגיה סולארית
חומרה
תוכנה
מגזר פרטי
מגזר עסקי
תעשייה

קטגוריות שירותים

אסטרטגיית GTM
שיווק מוצר
קמפיינים ממומנים בינלאומיים
שיווק במייל
קידום אורגני (SEO)

סולאראדג' היא חברה חדשנית בתחום האנרגיה החכמה, וחלק ממדד ה-S&P 500. החברה מובילה את השוק עם פתרונות מתקדמים ופורצי דרך לממירי אנרגיה סולארית ומערכות אגירת אנרגיה. בעזרת טכנולוגיה יעילה וממוקדת במשתמש, היא משפרת משמעותית את ביצועי המערכות הסולאריות בשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי. הפיתוח המהפכני של מערכת הממירים האופטימלית (DC) שלה שינה את כללי המשחק בניהול ומעקב אחר אנרגיה סולארית, והציב סטנדרטים חדשים לכל התעשייה. מעבר לטכנולוגיה, סולאראדג מחויבת לקיימות, ופועלת לקידום אנרגיה ירוקה ברחבי העולם בדרך לעתיד נקי ובר-קיימא.

התפקיד שלנו בויה מרקטינג היה לשתף פעולה עם סולאראדג' כדי לחזק את הנוכחות השיווקית שלה בשווקים הבינלאומיים. בנינו אסטרטגיית Go-To-Market מקיפה, פיתחנו שיווק מוצרים בהתאמה אישית והקמנו קמפיינים דיגיטליים רחבים במספר רב של מדינות. התמקדנו במיוחד בשיפור הנוכחות הדיגיטלית של סולאראדג' בעזרת טכניקות SEO מתקדמות, ובקמפיינים של שיווק באימייל שנועדו לטפח לידים ולהגביר את מעורבות הלקוחות. הגישה הרב-ערוצית הזו, שנבנתה בהתאמה לשווקים השונים, הגדילה משמעותית את החשיפה של המותג וסייעה לסולאראדג לחדור לשווקים חדשים בהצלחה – תוך ביסוס מעמדה כמובילה עולמית בתחום האנרגיה המתחדשת.

תפקידה של ויה מרקטינג

חברת ויה מרקטינג שיתפה פעולה עם סולאראדג' על מנת לחזק את הנוכחות שלה בשוק באמצעות אסטרטגיית Go-To-Market (GTM) מקיפה, שיווק מוצרים מותאם אישית וקמפיינים דיגיטליים בינלאומיים רחבי היקף.

התמקדנו בחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של סולאראדג', באמצעות קידום אורגני (SEO) מתקדם לשיפור החשיפה בגוגל, ושיווק באימייל כדי לטפח לידים ולחזק את הקשר עם הלקוחות.

הגישה הרב-ערוצית הזו, שהותאמה במיוחד לשווקים בינלאומיים מגוונים, חיזקה משמעותית את המודעות והנראות של המותג, ועזרה לסולאראדג' לבסס את מעמדה כמובילה בתחום האנרגיה המתחדשת.

Via Marketing Company - Use Every Drop of Solar Energy