ויה מרקטינג » קמפיינים ולקוחות מרוצים של ויה מרקטינג » 3d Signals
3d Signals
הגברנו להם את השיווק
לקוח
תחומי פעילות
IoT
אוטומציה בייצור
קטגוריות שירותים
אסטרטגיה
פרסום ממומן בליקדאין
שיווק באמצעות תוכן
תפקידה של ויה מרקטינג
חברת ויה מרקטינג שיתפה פעולה עם סולאראדג' על מנת לחזק את הנוכחות שלה בשוק באמצעות אסטרטגיית Go-To-Market (GTM) מקיפה, שיווק מוצרים מותאם אישית וקמפיינים דיגיטליים בינלאומיים רחבי היקף.
התמקדנו בחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של סולאראדג', באמצעות קידום אורגני (SEO) מתקדם לשיפור החשיפה בגוגל, ושיווק באימייל כדי לטפח לידים ולחזק את הקשר עם הלקוחות.
הגישה הרב-ערוצית הזו, שהותאמה במיוחד לשווקים בינלאומיים מגוונים, חיזקה משמעותית את המודעות והנראות של המותג, ועזרה לסולאראדג' לבסס את מעמדה כמובילה בתחום האנרגיה המתחדשת.
התוצאות
הקמפיין הממוקד עבר את היעדים של 3d Signals ברכישת לקוחות חדשים, וסיפק להם מאגר איכותי של לידים. בפועל, נרשמה עלייה מרשימה של 55% בכמות הדגמות המוצר, מה שהגדיל משמעותית את פוטנציאל הצמיחה העתידית.
מעבר ללידים, הקמפיין יצר גם עלייה משמעותית בתנועת הגולשים לאתר לאורך השנה. ראינו עלייה ברורה בכניסות לאתר עוד לפני הכנס, מה שהצביע על הגברת המודעות והעניין במותג. בנוסף, הגולשים שהו זמן רב יותר בעמודים, מה שמעיד על חיבור אמיתי לתוכן.
האפקט המשולב הזה – עלייה משמעותית בכמות הלידים לצד התחזקות המותג – שם את 3d Signals בעמדה מצוינת להמשך ההצלחה בעתיד.
לקוח
תחומי פעילות
אנרגיה סולארית
חומרה
תוכנה
מגזר פרטי
מגזר עסקי
תעשייה
קטגוריות שירותים
אסטרטגיית GTM
שיווק מוצר
קמפיינים ממומנים בינלאומיים
שיווק במייל
קידום אורגני (SEO)
סולאראדג' היא חברה חדשנית בתחום האנרגיה החכמה, וחלק ממדד ה-S&P 500. החברה מובילה את השוק עם פתרונות מתקדמים ופורצי דרך לממירי אנרגיה סולארית ומערכות אגירת אנרגיה. בעזרת טכנולוגיה יעילה וממוקדת במשתמש, היא משפרת משמעותית את ביצועי המערכות הסולאריות בשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי. הפיתוח המהפכני של מערכת הממירים האופטימלית (DC) שלה שינה את כללי המשחק בניהול ומעקב אחר אנרגיה סולארית, והציב סטנדרטים חדשים לכל התעשייה. מעבר לטכנולוגיה, סולאראדג מחויבת לקיימות, ופועלת לקידום אנרגיה ירוקה ברחבי העולם בדרך לעתיד נקי ובר-קיימא.
התפקיד שלנו בויה מרקטינג היה לשתף פעולה עם סולאראדג' כדי לחזק את הנוכחות השיווקית שלה בשווקים הבינלאומיים. בנינו אסטרטגיית Go-To-Market מקיפה, פיתחנו שיווק מוצרים בהתאמה אישית והקמנו קמפיינים דיגיטליים רחבים במספר רב של מדינות. התמקדנו במיוחד בשיפור הנוכחות הדיגיטלית של סולאראדג' בעזרת טכניקות SEO מתקדמות, ובקמפיינים של שיווק באימייל שנועדו לטפח לידים ולהגביר את מעורבות הלקוחות. הגישה הרב-ערוצית הזו, שנבנתה בהתאמה לשווקים השונים, הגדילה משמעותית את החשיפה של המותג וסייעה לסולאראדג לחדור לשווקים חדשים בהצלחה – תוך ביסוס מעמדה כמובילה עולמית בתחום האנרגיה המתחדשת.
תפקידה של ויה מרקטינג
חברת ויה מרקטינג שיתפה פעולה עם סולאראדג' על מנת לחזק את הנוכחות שלה בשוק באמצעות אסטרטגיית Go-To-Market (GTM) מקיפה, שיווק מוצרים מותאם אישית וקמפיינים דיגיטליים בינלאומיים רחבי היקף.
התמקדנו בחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של סולאראדג', באמצעות קידום אורגני (SEO) מתקדם לשיפור החשיפה בגוגל, ושיווק באימייל כדי לטפח לידים ולחזק את הקשר עם הלקוחות.
הגישה הרב-ערוצית הזו, שהותאמה במיוחד לשווקים בינלאומיים מגוונים, חיזקה משמעותית את המודעות והנראות של המותג, ועזרה לסולאראדג' לבסס את מעמדה כמובילה בתחום האנרגיה המתחדשת.