ויה מרקטינג » קמפיינים ולקוחות מרוצים של ויה מרקטינג » Chandos
הבחירה של ענקיות הטכנולוגיה לבניית הקמפוסים שלהן
אסטרטגיית שיווק ממוקדת וחדירה לשוק הטק
אסטרטגיית שיווק ממוקדת וחדירה לשוק הטק
לקוח
Chandos
שווקים
- Proptech
- בניין
- נדל"ן
מה עשינו
- אסטרטגיה
- שיווק מבוסס חשבון (ABM)
- שיווק כנסים
- מיתוג והגברת מודעות
Chandos היא חברת נדל"ן מובילה וקבלן ראשי (GC) בקנדה, הידועה בגישה החדשנית והמשתפת שלה לפרויקטים. החברה הייתה מהראשונות בקנדה לאמץ את מודל IPD (Integrated Project Delivery) ומשתתפת בפרויקטים מסחריים, מוסדיים ותעשייתיים בקנה מידה רחב.
כחברה מוסמכת B Corp – אחת מתוך כ-6,000 חברות בלבד בעולם – Chandos מציגה מחויבות עמוקה לקיימות ואחריות חברתית.
כחברה מוסמכת B Corp – אחת מתוך כ-6,000 חברות בלבד בעולם – Chandos מציגה מחויבות עמוקה לקיימות ואחריות חברתית.
המטרה
למקם את Chandos כמובילה בתחום הבנייה לחברות טכנולוגיה ולמשוך לקוחות טכנולוגיים גדולים.
הפתרון
Via Marketing פיתחה אסטרטגיית שיווק מקיפה, שכללה יצירת ביקוש באמצעות תוכן, שיווק באירועים, וקמפיינים ממוקדים של ABM (Account-Based Marketing).
התוצאה: שיעור בשיווק ממוקד
אסטרטגיות שנתפרו אישית לא רק כדי להגיע לחברות הטכנולוגיה הגדולות – אלא כדי לגעת בהן.
זו לא הייתה עוד קמפיין רגיל, אלא מהלך אסטרטגי שכבש גם את הקהל הכי בררן.
מה שקרה אחר כך הוא חיבור עמוק ומשמעותי – שיתוף פעולה ששבר את המחיצה בין עולם הנדל"ן לעולם ההייטק.
בעקבות הפעילות של Via Marketing, Chandos הצליחה לצרף שחקניות ענק כמו Microsoft ו-EA Sports לרשימת לקוחותיה.
זה היה הרבה מעבר לעמידה ביעדים – זו הייתה הגדרה מחודשת של הצלחה.